(Alıcı olarak yaşadığınız kargo problemleri için sipariş sonrası destek makalesine göz atabilirsiniz.)

Kargo nasıl yollayabilirim?
Kargo kampanyası yapmamanız durumunda kargonuzu her siparişe özel üretilen "Farmazon Öder" kargo kodu ile birlikte anlaşmalı kargo firmaları aracılığıyla entegre bir şekilde ücret ödemeden yollayabilirsiniz. İsterseniz takip numarası girmek kaydıyla kendi kargo anlaşmanızı da kullanabilirsiniz. Bu durumda alıcının ödediği kargo ücreti size aktarılır. Bunun için Ayarlarım - > Satış Ayarlarım sayfasından kargo firmanızı seçmeniz yeterlidir. 

Saat 14.00’dan önce verilen siparişler aynı gün içerisinde kargoya teslim edilmelidir. 14.00’dan sonra verilen siparişler ise en geç ertesi iş gününde kargoya teslim edilmelidir. Tedarik süreci göz önünde bulundurulduğunda Mesafeli Satış Sözleşmesi kapsamında ilgili ürün(ler) en geç 30 gün sonunda alıcıya gönderilmelidir. Aksi halde alıcının sözleşmeyi feshetme haklı saklıdır. 

Ayrıca kargoya teslim süresi Farmazon puanınız için de çok önemlidir.

Kargo kampanyası yapabilir miyim?
Farmazon’da beş farklı sepet tutarı için bedava kargo kampanyası bulunmaktadır. Sepet ortalamanızı arttırmak ve daha çok satış yapmak için talep etmeniz halinde;

  • Bedava kargo 
  • 350 TL üzeri bedava kargo 
  • 500 TL üzeri bedava kargo 
  • 700 TL üzeri bedava kargo 
  • 1000 TL üzeri bedava kargo 

seçeneklerinden birisini seçebilirsiniz. Bu halde bu tutarların üzerindeki siparişlerin kargo ücreti satıcı tarafından ödenecektir. Kargo kampanyanızı Ayarlarım - > Satış Ayarlarım sayfasından seçebilirsiniz.

Ürünleri kargoya verirken nelere dikkat etmeliyim?
Ürünler tek tek havalı plastiklere sarılmalı, buna ek olarak akma ihtimali olan sıvı ürünler teker teker buzdolabı poşetlerine koyulmalıdır. Böylece taşınma esnasında hasar gören ürünlerin diğer paketlere zarar vermesine engel olabilirsiniz.

Özenle sarılıp paketlenen ürünler, uygun bir kutuya yerleştirildikten sonra darbelere karşı önlem almak için kutuda boşluk kalmayacak şekilde kağıt vb. ürünlerle desteklenmelidir.

Hiç kimsenin mağdur olmaması için paketleme kurallarına uymanızı, faturayı da kargo paketine koymayı unutmamanızı rica ederiz.

İade almama seçeneğim var mı?  
Hayır, ürünleri iade almama şartı koyamazsınız. Alıcı ödemeyi onaylamadan önce ürünleri iade edebilir. Ödeme satıcıya aktarıldıktan sonra iade kabul edilmez.

İade geldiğinde nelere dikkat etmeliyim?  
İadeyi teslim aldığınız anda, kargo görevlisinin yanında paketi açıp üründe herhangi bir hasar olup olmadığını kontrol etmeli ve herhangi bir hasar varsa buna ilişkin kargo görevlisine tutanak tutturmalısınız. Böyle bir durumda, Farmazon’u mutlaka bilgilendirmelisiniz. Kargo görevlileri hasarlı kargolar için zabıt tutmakla yükümlüdür. 

Kargoya faturayı eklemeyi unuttum, ne yapmalıyım?
Fatura göndermeyi unuttuysanız, siparişlerden sonra ayrı bir kargo ile gönderebilirsiniz. Farmazon üzerinden alıcıya mesaj göndererek bilgi verdikten sonra, canlı destek ekibimizle iletişime geçerek yardım alabilirsiniz. Sonradan gönderilen faturaların kargo ücretleri satıcılara aittir.

Aradığınız yanıtı buldunuz mu?