Farmazon’un ana sayfasındaki banner (kaydırmalı reklam) alanı, kullanıcılarımızın ürünlerini belirli bir süre için öne çıkarmalarını sağlamak ve bu yolla satışlarını artırmak için tasarlandı. Bütün kullanıcılarımıza açık olan bu alandan ücretsiz olarak faydalanabilirsiniz.
Kullanıcılarımızdan gelen banner taleplerini değerlendirirken, göz önünde bulundurduğumuz bazı kriterler var:
Ürünün satış potansiyeli: Ürünün son dönemdeki satış performansı ve satış potansiyeli reklam alanına çıkması için yeterli olmalıdır. Ürününüz bu potansiyele sahip değilse ancak aşağıdaki kriterleri sağlıyorsanız, talebiniz ana sayfadaki diğer alanlarda değerlendirilecektir.
Kullanıcı puanı: Banner alanından kullanıcı puanı minimum 8 olan üyelerimiz faydalanabilir. Puanı oluşmamış kullanıcılarımız tüm siparişlere ücretsiz kargo kampanyası düzenledikleri takdirde bu şartı sağlamış sayılır.
Ücretsiz kargo kampanyaları: Tüm siparişlere ücretsiz kargo kampanyası düzenleyen üyelerimiz banner alanından faydalanabilir.
Ürünün uygun fiyatlı olması
Ürünün yüksek stoklu olması
Ürünün uzun miatlı olması
Ürünün geçmişteki satış grafiği: Ürünün geçmişteki satış-fiyat dengesi analiz edilerek, ideal bir satış bir fiyatına ulaşılır. Banner alanına taşınan ürün, bu fiyatın üzerinde olmamalıdır.
Ürün ilanında maksimum satış adedi tanımlanmaması
Kullanıcının ürün çeşitliliği
Kullanıcının gönderim süresi
Bu kriterlere uymayan talepleri ne yazık ki olumsuz değerlendirmek zorundayız.
Ana sayfaya taşınan ürünlerde fiyat güncellemesi veya kargo kampanyası değişikliği yapıldığı takdirde, ilgili banner otomatik olarak yayından kalkacaktır. Ayrıca bir kullanıcının haftada en fazla bir kez reklam talebinde bulunabileceğini, tek ilanda sadece tek markanın tanıtımını yapabileceğini, aynı anda birden fazla ilanının yayında olamayacağını ve ürünlerin satış oranına bağlı olarak ortalama 2-3 gün süreyle ana sayfada yer alabileceğini hatırlatmak isteriz.
Anlayışınız için teşekkürler.