Nasıl ürün satın alabilirim?
GLN numaranız ile üye olduktan sonra Farmazon içerisinde bulunan ürünleri alışveriş sepetinize atıp kredi kartınızla ödeme yaptıktan sonra ürünler kargo ile size teslim edilecektir. 

Aradığım ürünü nasıl bulurum?
Sayfanın üst tarafında yer alan arama kutusuna istediğiniz ürünün ismini yazın. Listelenen sonuçlarda aradığınız ürüne tıklayıp o ürünü satan eczacılarımızı görebilir, fiyat ve miad seçenekleriyle sıralama yaparak size en uygun olanı sepetinize ekleyebilirsiniz. Arama kutusuna aynı zamanda kategori, marka veya kullanıcı isimleri de yazabilirsiniz.

İstediğim ürünü buldum fakat stok olmadığı için satın alamıyorum. Ne yapmalıyım?
Ürünü "Beklediklerime Ekle" butonuna tıklayarak beklediklerim listenize kaydedebilirsiniz. Bu listeye kaydettiğiniz ürünler için yeni ilan eklendiğinde size haber veririz.

Satıcının diğer ürünlerini nasıl görebilirim?
Arama bölümünde kullanıcı adıyla arama yaparak ya da ürün sayfalarındaki kullanıcı adına tıklayarak eczacılarımızın profil sayfalarına ulaşabilir ve listeledikleri diğer ürünleri görebilirsiniz. Ayrıca ürün ya da ilan sayfalarından satıcı adına tıkladığınızda da satıcının ürünlerini listelediği sayfaya ulaşabilirsiniz. 

Alıcılar Farmazon’da, 6563 sayılı Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında
Kanun madde 3/3 uyarınca satış işleminden önce Alıcılar ile Satıcının bilgilerinin
paylaşılmadığını bildiklerini ve bu kapsamda bir taleplerinin bulunmadığını
kabul ve beyan ederler.

Nasıl ödeme yapabilirim?
Ödemeler "Farmazon Güvenli Ödeme Sistemi" aracılığıyla yalnızca kredi kartıya ya da BKM Express ile yapılmaktadır. Sepetinizdeki ürünleri satın almadan önce ödeme sayfasında eczane adresinizi ya da kendi tanımlayacağınız alternatif bir teslimat adresini seçtikten sonra ürün bilgilerini kontrol edip  ödemenizi tamamlayabilir, ya da sepetinize dönebilirsiniz.

Satın alma işlemi tamamlandığında size bir ödeme onay e-postası gönderilir. Daha sonra sırasıyla satıcının siparişinizi onaylanması, siparişinizin kargoya teslim edilmesi ve alışverişinizin tamamlanması aşamalarında e-postayla bilgilendirilirsiniz. 

Yapılan ödeme Farmazon'un yönettiği havuz hesabında tutulur ve alıcı onayı sonrasında satıcıya aktarılır.

Farmazon güvenli mi?
Kesinlikle. Farmazon kredi kartı ödeme altyapı desteğini Iyzico şirketi tarafından almaktadır. Iyzico Türkiye’nin en büyük ve en güvenilir ödeme kuruluşlarından birisidir. Tüm ödemeleriniz Farmazon’un ve Iyzico’nun %100 güvencesi altında gerçekleşir. Farmazon Güvenli Ödeme Sistemi ile ilgili detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

Satın aldığınız ürün veya hizmete ilişkin olarak satıcı ve alıcı arasında online olarak kurulan Ön Bilgilendirme Formu ile Mesafeli Satış Sözleşmesi, Farmazon veritabanında saklanır ve "Aldıklarım" sayfasından her sipariş için ulaşılabilir.

Ürünleri teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?
Teslimat süresi boyunca "Aldıklarım" sayfasından kargo takip linkini tıklayarak kargonuzu takip edebilirsiniz. Alıcılar kargoyu teslim aldıkları anda, kargo görevlisinin yanında paketi açıp üründe herhangi bir hasar olup olmadığını kontrol etmeli ve herhangi bir hasar varsa buna ilişkin kargo görevlisine tutanak tutturmalıdır. Böyle bir durumda Alıcı, Farmazon’u mutlaka bilgilendirmelidir.

Ödemeler ne zaman satıcıya aktarılır? 

Alıcıların yapmış olduğu ödemeye ilişkin tutar, alıcıların ürünlerin ellerine güvenli bir şekilde ulaştığını onayladıkları ve teslim sürecine bir itirazı olmadığı takdirde en erken ödeme tarihinden tam 7 gün sonra olmak koşulu ile kargoya veriliş tarihinden 5 gün sonra satıcının hesabına otomatik olarak aktarılır. Alıcı ürünü ödeme onayı verene kadar iade etme hakkında sahiptir.

Olası bir gecikme sebebiyle alıcı kargoyu bir haftadan uzun bir sürede teslim aldığını belirtirse ödeme tutarı satıcıya bu onaydan bir gün sonra aktarılır. 

Siparişimle ilgili bir problem olduğunda ne yapmam gerekir?
Öncelikle sipariş sonrası destek bölümüne göz atmanızı rica ederiz. Buradaki durumlara göre işlem yapabilir, canlı yardım üzerinden her zaman bize ulaşabilirsiniz.

Nasıl iade yapabilirim?
Alıcılar iade süreci ile ilgili her zaman canlı destek bölümü üzerinden Farmazon müşteri hizmetleri ekibiyle iletişim kurulmalıdır. İade edilecek ürünler iade faturasıyla birlikte (toplu iade için orjinal fatura ile birlikte) Farmazon’un vereceği kargo kodu kullanılarak anlaşmalı kargo üzerinden yollanmalıdır. Aksi takdirde kargo sırasında oluşabilecek kaybolma gibi problemlerden alıcı sorumlu olacaktır. Detaylı bilgi için "İade ve İptal koşulları"nı okuyabilirsiniz. 

Ne kadar kargo ücreti öderim?  
Satıcı tarafından kargo kampanyası yapılmadığı durumlarda alıcı, satıcı başına sabit kargo ücretini ve gerekli hallerde ek kargo ücretini ödemekle yükümlüdür.

Satıcıların bedava kargo yaptığı hallerde ise alıcının kargo ödeme yükümlülüğü söz konusu değildir. 

Her satıcı için ayrı kargo ücreti mi ödemem gerekiyor?
Evet. Verdiğiniz siparişler tek bir merkezden değil Türkiye’nin bütün illerinde bulunan satıcılar tarafından gönderilmektedir. Bu nedenle sipariş verdiğiniz her farklı eczacımız için ayrı kargo ücreti alınır. Bu uygulama N11, HepsiBurada veya GittiGidiyor gibi pazar yeri modeliyle işleyen bütün sitelerde standarttır.

Farmazon'da nasıl daha karlı alışveriş yaparım?
Satın almak istediğiniz ürünleri tek bir üyemizden alarak ödeyeceğiniz kargo ücretini düşürebilir ya da üyelerimizin uygulamış olduğu bedava kargo kampanyalarından faydalanmak için daha büyük siparişler verebilirsiniz.

Alıcılar, Üyelik Sözleşmesi’ni, Kullanım Koşulları'nı, İade & İptal Koşulları’nı, Gizlilik ve Kişisel Veriler Politikasını ve sitede bulunan diğer sözleşme ve politikaları incelemekle yükümlü olup bu sözleşme ve politikaları bildiğini kabul ve beyan eder. Alıcılar işlemlerini bu sözleşme ve politikalara uygun olarak gerçekleştirmekle yükümlüdür. Alıcılar, Farmazon’un Aracı Hizmet Sağlayıcı olduğunu ve işbu sebeple Satıcıların koyduğu ürünlerden, bu ürünlere ilişkin hukuka aykırı faaliyet ve durumlardan sorumlu olmadığını kabul ve beyan eder.

Aradığınız yanıtı buldunuz mu?